环维生物

HUANWEI BIOTECH

Un grande serviziu hè a nostra missione

Beneficii per a salute di a vitamina B12

A vitamina B12 hè una di ottu vitamini B chì ghjucanu un rolu essenziale in a vostra salute.B12 hè necessariu per a funzione neurologica, a produzzione di globuli rossi, u metabolismu è a sintesi di DNA.Avè una carenza di vitamina B12 pò influenzà a salute in parechje manere.

B12 hè naturalmente cuncentrata in prudutti d'animali cum'è carne, pesci è ova, è hè ancu aghjuntu à certi alimenti vegetali, cum'è i cereali furtificati per u colazione.

Ancu s'è B12 si trova in parechji manciari cumunimenti cunsumati, certi persone anu bisognu di supplementà cù B12 per mantene livelli sani di stu nutriente.

Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i supplementi B12, cumprese i benefici per a salute, a sicurità, l'effetti secundari, è cumu sceglie u megliu supplementu B12 per i vostri bisogni.

Beneficii di B12

B12 hè un nutriente soluble in acqua.Questu significa chì u vostru corpu ùn guarda micca B12 in grande quantità è excrete tuttu ciò chì ùn hà micca bisognu à traversu l'urina.Perchè a B12 ùn hè micca prontamente almacenata, u vostru corpu necessita un suministru stabile di B12 per esse realizatu prucessi vitali cum'è a produzzione d'energia è a funzione nervosa normale.

A maiò parte di e persone sane chì seguenu dieti senza restrizioni cunsuma abbastanza B12 per mantene i livelli di sangue ottimali.In ogni casu, certi cundizioni medichi, medicazione, restrizzioni dietetica di l'alimenti ricchi di B12, è ancu l'anzianu normale pò influenzà i livelli di B12 di u corpu è a so capacità di assorbe B12 da fonti alimentari.

E persone chì ùn ponu micca mantene i livelli sani di B12 per via di a dieta solu anu bisognu di piglià supplementi di B12 per risponde à i so bisogni di ogni ghjornu per sta vitamina.

Eccu alcuni modi in quale i supplementi B12 benefiziu a salute.

Pudete aumentà i livelli di B12 è trattà a carenza di B12

Unu di i benefizii principali di i supplementi B12 hè a so capacità di aumentà in modu efficace i livelli di B12 in u corpu.

Ci hè parechje ragiuni per chì una persona pò esse incapaci di mantene i livelli ottimali di B12 per sè stessu.

Quantu 30% di l'adulti anziani ùn sò micca capaci di assorbe bè B12 da l'alimentariu per via di cambiamenti in l'acidu stomacu è a diminuzione di a produzzione di una proteina chjamata fattore intrinsicu, chì sò necessarii per l'assorbimentu di B12.

Medicamenti cumunimenti prescritti, cum'è reflux acidu I medicazione è e droghe antidiabetiche ponu riduce i livelli di B12.Inoltre, e persone cun certe cundizzioni medichi cum'è a malatia di l'intestione infiammatoria è quelli chì seguitanu dieti restrittivi, cum'è dieti vegani spessu sviluppanu bassi livelli di B12.

Per e persone chì ùn sò micca capaci di mantene i livelli sani di B12 per sè stessu, un supplementu di B12 pò aiutà à aumentà i livelli di sangue di stu nutriente impurtante è prutegge contr'à i prublemi di salute ligati à a carenza di B12, cumprese l'anemia macrocitica, un disordine di sangue chì impacta a produzzione di globuli rossi.

Pudete riduce i livelli di omocisteina

L'omocisteina hè un aminoacidu chì si trova naturalmente in u vostru corpu in quantità pocu.B12 aiuta à scumpressà l'omocisteina è trasfurmà in altri composti chì u vostru corpu hà bisognu.Se ùn avete micca abbastanza B12 in u vostru sistema, l'omocisteina si accumula in u sangue.

L'alti livelli d'omocisteina aumentanu l'infiammazione è l'estressu oxidativu, una cundizione causata quandu e difese antioxidanti di u vostru corpu sò sopraffatte da spezie d'ossigenu reattivu, chì sò sustanzi chì causanu dannu cellulare quandu i livelli sò troppu altu in u corpu.

L'omocisteina alta hè stata ligata à un risicu aumentatu di parechje cundizioni di salute, cumprese a malatia di u cori, a decadenza cognitiva è a depressione.

U supplementu cù B12, inseme cù altri nutrienti implicati in a regulazione di l'omocisteina, cum'è u folate, pò riduce significativamente i livelli di omocisteina è per quessa riduce u risicu di malatie assuciatu à l'omocisteina alta.

Una rivista di 2022 di 8 studii hà truvatu chì a supplementazione cù B12, B6 è / o l'acidu folicu hà purtatu à un 31.9% di riduzione media di i livelli d'omocisteina in e persone cun disfunzione cognitiva ligera.

Pò esse benefiziu per e persone cun depressione

B12 ghjoca un rolu impurtante in a funzione cerebrale è hè necessariu per a produzzione di neurotransmitters cum'è a serotonina, l'acidu γ-aminobutyric (GABA) è a dopamina, chì ghjucanu un rolu impurtante in a regulazione di l'umore.Inoltre, B12 mantene i livelli di omocisteina in cuntrollu, chì hè essenziale per a funzione cerebrale sana.

A ricerca mostra chì avè un nivellu bassu di B12 aumenta u risicu di sviluppà a depressione.

Un studiu di u 2021 in l'adulti anziani hà truvatu chì avè un nivellu bassu o deficiente di B12 aumentava u risicu di sviluppà depressione da 51% in quattru anni.

U supplementu cù B12 pò aiutà à prevene l'iniziu di a depressione è à migliurà i sintomi in e persone cun depressione.Una rivista di u 2023 hà cunclusu chì u supplementu cù B12 pò esse efficace per riduce i sintomi di depressione è per migliurà l'efficacità di i medicazione antidipressanti.

Supporta a Salute di u Cervellu

Avè bassi livelli di B12 pò affettà negativamente a salute di u cervellu aumentendu l'omocisteina, chì prumove a inflamazioni di e cellule nervose è u stress oxidativu.U supplementu cù a vitamina B12 pò aiutà à prutege contr'à u dannu cellulare legatu à u stress oxidativu, chì hè stata ligata à una quantità di malatie croniche, cum'è u decadimentu cognitivu.

I studii suggerenu chì u supplementu cù B12 pò aiutà à priservà a funzione di u cervellu è ritardà a deteriorazione cognitiva in l'adulti anziani.

Una rivista di u 2022 hà truvatu chì i supplementi B12 aiutavanu à rallentà a decadenza cognitiva in l'adulti anziani, soprattuttu quandu a ghjente hà cuminciatu à piglià a vitamina prima in a vita.

Boni fonti di B12

B12 hè naturalmente cuncentrata in l'alimenti animali è hè aghjuntu à certi alimenti vegetali, cum'è i cereali, per via di a fortificazione di l'alimentariu.

Eccu alcune di e migliori fonti alimentari di B12:

  • Fegato di vacca cottu: 23,5 mcg per ounce, o 981% di u DV
  • Vongole cotte: 17 microgrammi (mcg) per porzione di 3 once, o 708% di u valore di ogni ghjornu (DV)
  • Levure nutrizionale fortificata: 15 mcg per 2 tablespoons, o 630% di u DV
  • Salmone cottu: 2,6 mcg per porzione di 3 once, o 108% di u DV
  • Carne macinata: 2.5mcg per 3-ounce serve, o 106% di u DV
  • Iogurt grecu di latti sanu: 1,04 mcg per cuntainer di 7 once, o 43% di u DV
  • Ova: .5mcg per ovu sanu cottu, o 19% di u DV

Ancu s'è a B12 si trova in certi alimenti furtificati, cum'è levitu nutrizionale, latti vegetali è cereali per u colazione, e persone chì seguenu diete strette basate nantu à a pianta pò avè difficultà à ghjunghje à i so bisogni di B12 ogni ghjornu solu per via di a dieta.

I studii mostranu chì e persone chì seguenu dieti vegani sò assai più probabili di sviluppà una carenza di B12 cumparatu cù e persone chì cunsumanu prudutti d'animali.Sè seguite una dieta vegana o una dieta restrittiva chì limita a maiò parte di e fonti naturali di B12, hè cunsigliatu di supplementà cù B12 o una vitamina B complexa per prevene a carenza è mantene livelli sani di B12.

Stu articulu vene da https://www.health.com/vitamin-b12-7252832


Postu tempu: Apr-07-2023

Lasciate u vostru Messaghju: