环维生物

HUANWEI BIOTECH

Un grande serviziu hè a nostra missione

Sal di sodiu di Cefazolin

Descrizione breve:

Numero CAS: 27164-46-1

Formula molecular: C14H15N8NaO4S3

pesu molekulari: 478,5

Struttura chimica:


  • :
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Informazioni basiche
    Nome di u produttu Sal di sodiu di Cefazolin
    CAS No. 27164-46-1
    Apparizione Polvere cristallina bianca à bianca
    Grade Grade Pharma
    Storage Mantene in locu scuru, atmosfera inerte, 2-8 ° C
    Shelf Life 2 anni
    Stabilità Stabile, ma pò esse sensibile à u calore - guardate in cundizioni fresche. Puderà scolori nantu à l'esposizione à a luce - conserva in u bughju. Incompatibile cù agenti oxidanti forti.
    Pacchettu 25 kg / tamburu

    Descrizzione di u produttu

    Un antibioticu semi sinteticu chì cuntene cefalosporine in a molécula di cefalosporine. Traduttu cum'è Xianfeng mycin. appartene à βL'antibiotici lattami, sì β- I derivati ​​di l'acidu 7-aminocephalosporanic (7-ACA) in l'antibiotici lattami anu meccanismi bactericidali simili. Stu tipu di medicina pò distrughje u muru cellulare di i batteri è tumbà durante u periodu riproduttivu. Havi un forte effettu selettivu nantu à i batteri è quasi nisuna toxicità per l'omu, cù vantaghji cum'è un largu spettru antibacterial, un forte effettu antibacterial, resistenza à l'enzimi di penicillina, è menu reazzioni allergii cumparatu à a penicillina. Dunque hè un antibioticu impurtante cù alta efficienza, bassa toxicità è larga applicazione clinica. I cefalosporini di a prima generazione sò stati sviluppati prima, cù una attività antibatterica più forte paragunata à Chemicalbook, un spettru antibacterial più strettu, è megliu effetti anti batteri Gram pusitivi cà i batteri Gram negativi. Pruduciutu da Staphylococcus aureus β-Lactamase hè stabile è pò inibisce a pruduzzione di batteri negativi β-Lactamases sò inestabile è pò ancu esse pruduciutu da parechji batteri Gram negativu β-Dannatu da lactamases. Cefazolin sodium hè una cefalosporina semi sintetica di prima generazione chì hà effetti antibacterial contra i batteri gram-positivi è gram-negativi. Hè comunmente utilizatu in infizzioni di u sistema respiratorju, u sistema urogenitale, i tessuti molli di a pelle, l'ossu è l'articulazione, è a via biliare causata da bacteria sensibili, è ancu in endocarditis, sepsis, faringe è infezioni di l'orechja. Hà una forte attività contr'à i batteri gram-pusitivi, cum'è Staphylococcus aureus è Streptococcus (escludendu Enterococcus), è hè superiore à a seconda Cephalosporins di terza generazione.

    Usu chimicu

    Cefazolin (Ancef, Kefzol) hè unu di una seria di semisinteticacephalosporins in quale a funzione acetoxy C-3 hè stata rimpiazzata da un heterociclu chì cuntene tiol - quì, 5-methyl-2-thio-1,3,4-thiadiazole. Contene ancu u gruppu tetrazolylacetyl acylanting un pocu inusual. Cefazolin hè stata liberata in u 1973 cum'è una sal di sodiu soluble in acqua. Hè attivu solu per amministrazione parenterale.

    Cefazolin furnisce livelli di serum più altu, clearance renale più lento, è una emivita più longa di l'altri cefalosporini di prima generazione. Hè apprussimatamente 75% inplasma ligatu à a proteina, un valore più altu ch'è per a maiò parte di l'altri cephalosporins. I primi studii in vitro è clinichi suggerenu chì a cefazolin hè più attiva contr'à bacilli Gram-negativi, ma menu attivu contr'à i cocci Gram-positivi cà o cefalotina orcephaloridine. I tassi d'occurrence di tromboflebite dopu à l'iniezione intravenosa è u dulore in u situ di l'injection intramuscular pare esse u più bassu di i cefalosporini parenteral.


  • Previous:
  • Next:

  • Lasciate u vostru Messaghju: